Miért nehéz a dohányzásról való leszokás. Csak öt százaléknak sikerül


miért nehéz a dohányzásról való leszokás

Sokat segíthet az, ha ezeket összegyűjti, és aktívan használja az elhatározása megszilárdítása során és a kísértésekkel való megküzdésben. Ehhez azonban az Ön számára fontos okokat kell megtalálni. Mások nem mondhatják meg Önnek, hogy miért szokjon le a dohányzásról, de Ön összegyűjthet minél több okot, és ezek között mérlegelve kiválaszthatja az Ön számára személy szerint legfontosabbakat.

miért nehéz a dohányzásról való leszokás

A saját okainak listáját többféle módon is használhatja, válassza ki az alábbi lehetőségek közül az egyiket vagy akár mindegyiket: Készítsen a saját okainak listájáról minél több másolatot, és ezeket helyezze el azokon a helyeken, ahol gyakran megfordul és ahol dohányozni szokott.

Ez majd emlékezteti arra, hogy miért akar leszokni a dohányzásról. Válassza ki a legfontosabb okokat, és helyezzen el emlékeztető kártyákat a táskájában, a pénztárcájában és minden olyan helyre, ahol a cigarettát tartani szokta.

hallgatni leszokni a dohányzásról leszokni a dohányzásról idegessé vált

Ez is emlékezteti a legfontosabb okaira éppen akkor, amikor cigarettát vásárolna, vagy cigarettáért nyúlna. Adja oda a listát családtagjainak, valamint barátainak, és kérje meg őket, hogy emlékeztessék Önt ezekre az okokra, ha rá akarna gyújtani. Segítség gyanánt összegyűjtöttünk néhány okot, ez a lista azonban koránt sem teljes, mert Önnek természetesen más okai is lehetnek.

miért nehéz a dohányzásról való leszokás mit kell enni a dohányzás gyorsabb leszokásához

Gyűjtsön össze minél több okot és válassza ki az Ön számára legfontosabbakat! Meg akarom látni az unokáimat.

A dohányzásról való leszokás okai

Végre nem nyaggat az orvosom vagy a családom a dohányzás miatt. Hosszabb ideig akarok élni. Minél hosszabb ideig akarom megőrizni a férfiasságomat, és el akarom kerülni a dohányzás okozta merevedési problémákat.

El akarom kerülni a dohányzással együtt járó kényelmetlenségeket, mert nem éri meg.

A testi-lelki-szellemi harmóniáért szeretettel.

A gyerekeim és a párom egészségét meg akarom védeni. Meg akarom takarítani azt az időt, amit dohányzó helyek vagy éppen cigarettát árusító helyek keresésével töltök el.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Példát akarok mutatni a gyerekeimnek. Csökkenteni akarom annak az esélyét, hogy szívinfarktusban vagy agyvérzésben ideje korán meghaljak.

Női Egészség Éve 2020

Kifulladás nélkül akarok felmenni a lépcsőn. Miért nehéz a dohányzásról való leszokás és krákogás nélkül akarom kezdeni a reggelemet.

A legnagyobb dohányosoknak, reménytelennek tűnő embereknek is sikerült elhagyniuk így a dohányzást.

El akarom kerülni a tüdőrákot és más szörnyű tüdőbetegséget. Azt szeretném, hogy a ruhám, a lakásom, a hajam, a leheletem, az otthonom és a kocsim kellemes illatúak legyenek a nemdohányzók számára is.

Kevesebb ráncot szeretnék az arcomon.

20 lehetséges érv a leszokás mellett:

Saját magam akarom szabályozni az életemet. Szeretnék ismét sportolni és visszanyerni a vitalitásomat.

1. NAP: a kezdetek - Leszokom a dohányzásról vlog

Könyvekre, CD-re vagy bármi másra szeretném azt a pénzt költeni, amit eddig cigarettára költöttem. Szebbnek és fiatalabbnak akarom érezni magamat.

  1. A dohányzásról való leszokás gyógyszermentesen - Online pszichológus
  2. 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  3. A dohányzásról való leszokás okai | kormosterkep.hu
  4. Van, akinek könnyen megy, egyik pillanatról a másikra le tudja tenni a cigarettát, a többségnek viszont segítségre lehet szüksége.
  5. Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz
  6. Szerző: OnlinePszichologus.
  7. A dohányzásról leszokni nem is olyan nehéz! | Természetes-Egészséges-Bioexpress Megoldások
  8. A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.

Vissza akarom nyerni a szabadságomat. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.