Lefogyott a dohányzásról


Baby Gabira rá sem ismerni, elképesztően sokat fogyott

Így most több fordítás is következik itt a blogon: a célkitűzéseket a motivációról szóló bejegyzések követik majd. Nekem nagyon inspiráló egy olyan embertől olvasni, aki néhány év alatt leszokott a dohányzásról, lefogyott, áttért a vegetáriánus étkezésre és nulláról maratonfutó lett.

Azt gondolom, az lefogyott a dohányzásról módszerei másoknál is működhetnek, ezért is fordítom le őket ilyen lelkesen. Használjátok egészséggel a tanácsait! De ahogyan a helyes kis felületet próbálgattam, rájöttem, hogy számomra az ilyen program felesleges. Én abban hiszek, hogy a célok legyenek egyszerűek, és ha így van, akkor a célok kitűzéséhez és kezeléséhez nem kell szoftver. Valójában egy sima jegyzetlapon is megcsinálhatod.

Öt működő módszer, amivel leszokhat a dohányzásról

Az egyszerű célkitűzés lényege, hogy ne legyen túl sok célod. Valójában a rendszeres olvasóim tudják, hogy én lehetőleg Egy Célt pártolok. Míg ez néhányak szerint nem mindig lehetséges, a túl sok cél bonyolulttá teszi a dolgokat és így a célokat egy komplikáltabb rendszerben kell követni.

lefogyott a dohányzásról

Legyenek a dolgok a lehető legegyszerűbbek. Ennek az az előnye, hogy az energiáidat néhány célra tudod összpontosítani, s így ezekben jóval hatékonyabb lehetsz. Én ezt javaslom: Ötletelj.

MTT - A leszokás folyamata

Ha még nincs listád azokról a dolgokról, amiket végre szeretnél hajtani, kezdd azzal, hogy írsz egy ilyen listát. Írj le bármit — nem kell ténylegesen elvégezned őket.

  • MTT - A leszokás folyamata Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz Lefogyott a dohányzásról való leszokás révén A leszokás folyamata A leszokás elhatározása A leszokás sikeressége alapvetően két tényezőtől függ.
  • Őrület: leszokott a dohányzásról SP | BorsOnline - Sztárhírek - Pletyka - Krimi - Politika - Sport
  • Aki lefogyott az Update-tel és edzéssel 70 kilót, majd et hízott - elmondása alapján önhibából - és leköttette a gyomrát.

Ezt csak azért csináljuk, hogy biztosan ne maradjon lefogyott a dohányzásról semmi. Egyetlen dolog, ami a legtöbbet változtat az életeden idén. Most nézd meg a listát és döntsd el, melyik cél hozza a legnagyobb változást az életedbe — a következő nagyjából egy évben.

Meg lehet csinálni egy év alatt? Lehet kevesebb is, mint egy év — egy hónap, vagy három, vagy akár hat. Ha több évig tart elérni a célt, akkor jó ötlet lehet rész-célokat kitűzni, amik egy évig vagy kevesebb ideig tartanak — ha ennél tovább, akkor nehéz fenntartani a motivációt.

Olyan cél ez, ami nagy változást hoz az életedbe? Győződj meg róla, hogy lelkesedsz érte, vagy elveszíted a motivációt.

  • Hagyja abba a dohányzást légszomj 4 hónap
  • Hagyja abba a dohányzási lepedéket a nyelven

Alkoss mantrát. Ha kiválasztottad a célodat, alakítsd személyes mantrává.

Rá sem ismerni! Friss fotók Adele drasztikus fogyásáról | kormosterkep.hu

Használd ezt az ötletet a személyes mantrádhoz — hogyan foglalnád össze a célodat szóban? Írd ezeket lefogyott a dohányzásról szavakat egy jegyzetlapra, lefogyott a dohányzásról legyen ez a háttérképed, vagy tedd ki a falra a számítógép mellé.

A dohányzásról való leszokása után lefogyott Allen Carr - Leszoknék a dohányzásról,de nem tudok! Hangoskönyv dohányzó tabletták brisanthin vélemények A dohányzásról való leszokás nagyon egyszerű Holnap abbahagyom az ivást és a dohányzást, hipnotikus munkamenet, amely segít leszokni a dohányzásról hagyja abba a dohányzást, és kezdje el. Mi igazán segít a dohányzásról való lemondásnak a dohányzásról való leszokás előnye, milyen drogok segítik a leszokást alapvető dohányzási termékek.

Győződj meg róla, hogy soha nem felejted elhíznak az emberek, amikor leszoknak a dohányzásról ezt a mantrát — és ismételd el hangosan minden nap. Mit tehetsz e hónapban, hogy megtörténjen? Ha a célodat elérni nagyjából egy évig tart, egy kisebb rész-célt kell létrehoznod. Találj ki egy feladatot, amit ebben a hónapban megtehetsz, hogy néhány lépéssel közelebb kerülj a célodhoz, és koncentrálj erre a feladatra a következő hónapban.

Mit tehetsz ma?

Mentálisan volt nehéz

Minden nap, amikor elkezded a napot, ismételd el a mantrádat és találd ki, mit tehetsz ma azért, hogy a célod valóra váljon. Elég, ha ez egyetlen dolog.

Ha egy dolgot teszel meg minden nap, eléred a célodat. Némelyik napon tehetsz két dolgot is, ha szeretnél, de ne terheld túl magad. És legyen ez az egyetlen dolog az első, amit ma teszel.

Ne halogasd a nap végéig, amikor majd holnapra lefogyott a dohányzásról. Csináld meg elsőként! Az öt lépés soknak tűnhet, de valójában csak 1 választasz egy célt és alkotsz hozzá egy mantrát; majd 2 rövidebb távú lépésekre koncentrálsz, hogy ez a cél valóra váljon.

megtisztul a bőr, ha abbahagyja a dohányzást milyen gyógymódok a dohányzásról

Mi a helyzet, ha több célod van? Sokan azt mondják majd, hogy egyetlen célra koncentrálni lehetetlen a számukra.

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be

Erre két lehetséges megoldásom van: Egyelőre csak egy célra fókuszálj. Foglalkozhatsz a többi céllal is, de halaszd el ezt egy-két hónappal. Koncentrálj egy célra lefogyott a dohányzásról egy hónapig… és váljon szokássá. Így ha maratont szeretnél futni, akkor szokd meg, hogy minden nap futsz. Ha regényt akarsz írni, szokj hozzá, hogy minden reggel írsz.

Ha sikeres blogot szeretnél létrehozni, szokj hozzá, hogy minden nap őrült hasznos bejegyzéseket lefogyott a dohányzásról.

Amikor az első célod szokássá válik és már robotpilótán működik, akkor nekikezdhetsz a következő célnak — már nem kell annyira aggódnod az első cél miatt, mert az már automatikussá vált.

kapcsolódó

Foglalkozz több céllal, de nagyon egyszerűen. Egynél több cél esetén az a veszély, hogy szétaprózod a figyelmedet. Ha célod van egyidejűleg, az még kezelhető, ha nem tervezel mindegyikhez féltucat feladatot minden lefogyott a dohányzásról. Ez már a hatékonyság csökkenéséhez vezetne. Ehelyett inkább találd meg a módját, hogy egyszerre egy célra fókuszálj: ezen a héten csak az egyik céllal foglalkozz, vagy minden nap csak az egyikkel, vagy például az egyikkel reggel, a másikkal délután.

Így nem csökken a hatékonyságod. A motivációról Gyakran a célokkal nem is az a gond, hogy kitűzzük őket, hanem hogy kitartsunk mellettük, amikor lankad a motiváltságunk.

leszokni a videót

A céljaink mellett való kitartásról olvasd el Mindent a Motivációról című írásomat. Legközelebb ezt fordítom le! Ti hogyan tűzitek ki és éritek el a céljaitokat? Örülnék, ha megírnátok hozzászólásban, nálatok mi működik!