A vitaminok leszokása


hagyja abba a dohányzást, és a mandulagyulladás megszűnt

Dohányosok táplálkozása Szerző: WEBBeteg Sok gyümölcs és zöldség, kevesebb zsír, sok mozgás: néhány tipp, mit érdemes fogyasztaniuk a dohányzóknak. A leszokás utáni hízás csak átmeneti állapot, így nem érdemes a kövérségtől való félelem miatt ragaszkodnia a káros szenvedélyhez.

A dohányosoknak több antioxidáns vitaminra van szükségük, mint nemdohányzó társaiknak, a leghatásosabbak az A- E- és C-vitaminokennélfogva több gyümölcsöt és zöldséget kell fogyasztaniuk, mert a természetes vitaminok hatásosabbakmint a tablettaformában bevitt készítmények.

a vitaminok leszokása akinek a matrónja segített abbahagyni a dohányzást

Hirdetés Az E-vitamin védi a sejteket a káros anyagoktól. A növényi olajok pl.

a vitaminok leszokása

Hanyagoljuk a béta-karotin tartalmú italokat, a táplálékkiegészítőket és a vitaminkészítményeket, mert az ezekben található túlzott béta-karotin mennyiség, a dohányosokat még inkább hajlamosítja a tüdőrák kialakulására.

A zöldségek, gyümölcsök épp elegendő béta-karotint tartalmaznak.

a vitaminok leszokása alapvető gondolatok a dohányzásról való leszokás egyszerű módja

A hízás tól való félelem ne tartsa vissza a cigi letételétől: ha hirtelen pár kilót fel is szed, egy idő után testsúlya visszaáll a középértékre. A hízás veszélye közvetlenül a a vitaminok leszokása utáni időszak, ilyenkor érdemes valamilyen testmozgást végezni: sétáljon vagy biciklizzen naponta legalább 30 percet.

dohányzás hipnózis kódolása betegség bronchitis a dohányzástól

A cigarettával való leállás után, egyen kisebb adagokat mint korábban, és kerülje a zsírban gazdag ételeket. Jóllakottságérzetét növelje rozskészítményekkel, zöldségekkel, gyümölcsökkel.

Igyon energiaszegény italokat, vizet, gyógynövény- és gyümölcsteákat! További hasznos tippek.

a vitaminok leszokása dohányzásellenes mágnesek vélemények